.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

2 Mart 2016

Kaynaklar yeni rota "31"



16 yıldır Kaynaklar'a gidiyorum, hayatımın uzun bir kesiti, değişik anılar,yıllar,işler ...her şey birikiyor .. çok unutkanımdır genellikle ama yapılan işler ,verilen zaman, somut ve net bir şekilde kayada kalıyor ,buradan hayatımı gözlemleyebiliyorum başkada çok bir fikrim yok :)
Bundan tam 10 yıl önce ocak ayı içerisinde Yılan Sektör de 21 (IX-) rotasını açmıştım ve tam aynı gün 10 yıl sonra 31 yaşında Vadi sektörün sonlarında 31 rotasını açtım... hayatımı kayaya yansıtmak ve buradan ifade etmek,sanırım böyle iyi.. kendime verdiğim en güzel hediyeler, birşeyler yaratmak...

Kaynaklar'da artık gerçekten çok az hat kaldı ve bu rota Kaynaklar'ın bize verdiği son güzel-zor hediyelerden biri ,bunu gördüğüm ve değerlendirdiğim için çok mutluyum, çok beğendiğim bir hat ve çok istenen bir zorluk, umarım deneyenler beğenir...



Rotayı açtıktan biraz deneme ve zaman sonunda 2 Mart(dün) çıkabildim.. süper bir under travers sonrasında bir diz ve sert şık bir kilit.. Rota Alkadraz Beşlisi rotasının ilk boltunu kullanıp,benim eklediğim 4 yapıştırma -halka bolt sonrasında Fidel rotasına bağlanıyor, bu tür araya giren rotaları çok sevmem ve açılması yanlısı da değilim ancak denerseniz ne kadar bağımsız ve orijinal bir hat olduğunu anlayacaksınız...
31 (IX+/X-) 9 bolt 18metre

1 yorum:

  1. Yarışma için tebrikler,mantarkaya çok iyi görünüyor.kıskandım ve iştahlandım.Umut Barış

    YanıtlaSil