.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

27 Şubat 2020

Mountain Sneaker II /Oxford Tan . TNF ayakkabı yaşanmışlığım ...

Fazla malzeme yorumu yazan biri değilim ama bu ayakkabı beni çok şaşırttı ve etkiledi o yüzden bunu herkesle paylaşmak istedim.



Ayakkabıyı ilk elinize aldığınızda, bu paraya değecek mi? beni ne kadar götürür ? sanki biraz hafif değil mi? yırtılır mı bu ? soruları sorduran ,Blade Runner ile Dünyayı Kurtaran Adam arasındaki ince çizgi tasarımı ,yeterince sert durmayan imajı alsında bizim anlayamayacağımız bir teknolojinin eseri olmasında kaynaklanıyormuş . "Never Stop Exploring"

Ocak -Şubat 2020 deki 2 aylık Fas gezime sadece 1 ayakkabı alabilecek yerim vardı ve ayakkabıya baktığımda kafamda oluşan bu soruları TNF olmasında dolayı , mutlaka bir bildikleri vardır güveni ile arka plana ittim ...

Onlarca kilometre yürüdüm; Sahra çölünden Atlas dağlarına, deniz kenarından tüm kaya tırmanış bölgelerine , sıcak kumlardan soğuk karlara , tuzlu sudan keskin kayalara ,çantalı çantasız kilometrelerce şehir turlarına , birçok boulder'dan birkaç spor rotaya ... 2 ay boyunca her gün giydim ve ayakkabı kesinlikle çok rahat, hafif ve sağlam !
Sadece bir kaç kere halı üzerinde yürümem dışında hiç silmedim ya da yıkamadım :)




bu bir 6a boulder :) 

aslında burada ayakkabıyı kullandığım pek söylenemez :/



gerçekten 2 ayda birkaç kez halıda yürüdüm...

Vibram taban , yaklaşım ayakkabısı olarak gerçekten iyi bir sürtünme sağlıyor



Şu bağlantılardan ayakkabıya daha detaylı bakabilirsiniz ;
Tnf Türkiye :  https://www.thenorthface.com.tr/erkek-mountain-ii-ayakkabi_126004
DağEvi Doğa Sporları Malzemeleri / İzmir . https://www.dagevi.com/T93WZ7GX8-The-North-Face-Mountain-Sneaker-ii-Erkek-Siyah-Bej-Sar-Ayakkabi

DETAY
Arazi veya şehirde ihtiyaç duyduğunuz tek ayakkabı olan bu şık ve hafif ayakkabı sektör-lideri yastıklama ve topuk sabitleme sayesinde gün boyunca mutlak konfor sunar.
Ürün Özellikleri
  • Style:
    NF0A3WZ7
  • Yaklaşık Ağırlık - ½ Çift:
    323 g
  • Numaralar:
    39-47 48
ÖZELLİKLER
  • ÜST PARÇA: Deri/ağ üst parça konfor, esneklik ve şıklık sunar
  • ÜST PARÇA: Uzun süreli konfor için sektör lideri OrthoLite® iç taban
  • TABAN: Esnek EVA orta taban
  • TABAN: CRADLE™ topuk-sabitleme teknolojisi
  • TABAN: Vibram® dış taban

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder