.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

31 Ekim 2012

7 gün Geyikbayırı, 1 gün Olympos

Haftalar öncesinden konuşulup anlaşılıp-ayarlanmıştı ,herkes bayram tatillerini birleştirip Geyikbayırı'nda olucak...bana hergün bayram ama herkesle beraber olup-tırmanmak için mükemmel bir zaman olduğundan bende zamanımı ona göre ayarladım ancak Perşembe günü Manisa "Sarıkaya"da hayatımda açtığım en güzel-zor rotalardan biri olan "Niobe"nin son hamlesinden düşünce yola çıkma işini biraz erteledik...neyse ki Cumartesi rotayı tırmanabildim..yehuuu.. (bu ayrı bir hikaye:)) ve Pazar sabahı Evren'in "Dakar" ıyla yola çıktık...önümüzde-arkamızda yağmur içimizde soğukla, güzel bir yolculukla Geyikbayırı'na geldik...












Hava durumu sağnak yağmur gösteriyor ,hatta BTC çoktan kaçıp Manisa'nın güzel serin havasında tırmanışlara başlamış bile ancak bana burası lazım..yağmur çamur bakıcaz artık...

ilk gün Alabalık; çok sevdiğim bir yer yağmur almıyor ,üstten biraz akıyor ama idare eder.. yeni rotalar açılmış..özellikle bir tanesi girişi ile dikkatimi çekiyor...

Yarasa Ol 7b onsight tırmanıp , rotayı deniyorum ilk denemede olmuyor ancak 2.denemede yapabiliyorum..rota biraz nemli ,zorluyor...
Les Couleurs de l'eau 7c+


yağmur..yağmur...yağmur...








yağmur yok ve hava kapalı Sarkıt için ideal ...koşa-koşa gidiyoruz ve çok güzel bir gün oluyor..
Finger Prostitution 7c onsight, bence rota biraz kolay !? 7b+ olabilir..
Flat Rate 8a  2.denemede, çok eğlenceli bir rota biraz alışılmışın dışında bir spor rota denemek isteyenlere..son kilibe kadar kısmen rahat bir tırmanışla gelip ,çok güzel bir kilitle slop bir setin üzerine çıkıyorsunuz...
Inner Smile 7b+ flash, gün sonu Emrah'ı izleyip dayanamadım...


Evren'de güzel bir performansla ,yarı onsight yarı flash Pusht Bush 7b+, Ayça'da 2. denemisinde Big Blind 7a 'yı çıkıyor...

Sonra ki günler güneşten kaçmak ve bazı güzel proje seçimleri dolayısıyla Trebenna;
Life is What you choose 7b+ onsight, ilk ip boyu 7a+ ikinci ip boyu 7b+, Sucked Punced'ın hemen sağı yeni bir rota ..tavsiye ederim çok eğlenceli güzel bir rota...
Rock Palace 8a+ 2.denemede, kısa -sert, sağlam boulder.. dayanıklı parmaklar istiyor !!
Black Sabath 7c 2. denemede, en sağda yeni rota..
Horny Horse 7c+ onsight, ilk ip boyu 7b+ ikinci ip boyu 7c+, aslında kısa bir rota ama sert bir kilidi var..onsight çıkabilmeme gerçekten sevindim :))
veee geçen sene gözüme çarpan ancak proje olan Lost in Translation 8b 'yi deniyorum...çok değişik bir tavan..uzun süre çok uzun rota tırmanmaktan dolayı biraz değişiklik iyi gider ,tekrardan güç kazanırım amacıyla deniyorum..tavanda çözüm bulmak biraz garip ve zor ancak kısa sürede çözüp düzgün denemeye başlıyorum..ilk gün olmuyor... :(







Lost in Translation X (8b)
2. gün ,son gün son deneme son şans!!! biliyorum çok yakınım ama acaip yorgunum...herşeyimle kilit kısmını,tavanı ilk defa geçiyorum ama daha yukarda gerçekten çok stresli bir 7c var..dinlenerek emin hamlelerle geçiyorum ve bitiriyorum :)))) 2 gün içinde toplam 6 denemede..kafam ve bedenim her güzel-emek isteyen tırmanışta olduğu gibi biraz yıpranıyor ama limitini zorlarken ki mücadeleye,vücudunun ve ruhunun kontrolüne, başarmak istediğin şeylere değer...

akşam hemen toplanıp Olympos'a doğru yola çıkıyoruz...Mümin Karabaş'tan gelen bir telefonla bu sene Olympos'ta Akdeniz Üniversitesi'nin 2. sini düzenlediği Kaya Tırmanış Şenliğinde ,Petzl RocTrip Çin 2011 Sunumu yapmak üzere 1 günlüğüne hep beraber Ayça,Evren,Deniz ve ben Olympos'tayız...








Bu güzel ortam,kısa ama her zaman değecek olan Olympos gezisi ve "Cennet" te bir gün tırmanış için Akdeniz Üniversitesi, Güray Hoca ve Kadir'in Ağaç Evleri'ne teşekkürler...





Pussy Wagon 8a+ deneme...aaahhhh-ahh çok çok yakındım.. geri dönmek için sabırsızlanıyorum..

5 Kasım'da Petzl RocTrip Arjantin için yola çıkıyoruz... yeni yerler...yeni insanlar..farklı kültürler ve her zaman tırmanış için...
görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder