.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

8 Eylül 2011

Massone-Arco


Boulder turundan sonra lider elemeleri için önümde 3-4 günlük bir süre vardı,hem biraz lider tırmanmak için zaten 3-4 gün tırmanmadan durmak için uzun bir süre.. hemde yarışma alanına sadece 2km olan bu dünya çapındaki spor tırmanış
bölgesini mutlaka görmeliydim...
Natalia Gross (8-'sisinde ısınırken) ve dünyanın en ünlü rotalarından biri olan Underground (8c+)Bölgeye biri boulder-lider arası diğeride lider yarışmasından sonra olmak üzere 2 kere gidebildim... İsviçre'den favori ekibim DBloc'la bereber tekrar tırmanabilme şansı buldum..
Verner ,Profumo di İnvisible (8a) denerken

Profuma di İnvisible (8a)
Verner'den etkilenip denemeye başladım ve 3. denememde rotayı tırmandım...güzel rota :)
Bu rotaylada bereber İtalya Arco misyonum biraz party'le de beraber son buldu... Türkiye'ye dönüş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder