.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

24 Şubat 2011

Bafa Gölü (aralık 2010)

Şu an Bafa'dayım ,Karia'da oturuyorum içerde şömine yanıyor dışarda sağnak yağmur..havalar bir süredir böyle ve birkaç gün daha böyle olucağa benziyor...
yinede buranın değişik formlar içermesinden faydalanarak güzel yeni mağaralar keşfedip -tırmandım ve bazı boulderların kuru anlarını denk getirmeye çalıştım.Ama Aralık ayının mükemmel havasının ve tırmandığım birçok şeyin değerini şu an daha iyi anlıyorum ve biraz geç olsada şimdi yazıyorum...
not:fotoğraf makinem olmadığından fotoğraflarımın çoğu videolardan snapshot, bu da uzun bir video hazırlığı içinde olduğumun bir göstergesi...

Kumar 7b

Epiphanik 7c+/8a foto:Jale Kurtuluş

Turkish Airlines 8a+
2003 yılında Mustafa Eren bu boulderı denerken ben giriş krimplerinde bile duramıyordum, gerçekten benim için çok büyük bir hayal ve amaç oldu bu mükemmel ,teknik tek hamle.İlk çıkışı 2008 yılında Isaac Caldiero tarafından yapılıp 8b olarak derecelendirildi.Aralık ayı içinde o uzun -mükemmel dyno 'yu yapıp sonunda bloğun bitişindeki o ince kenarı tuttum ve bloğun üstüne çıktım:))Bu çıkışımdan sonra rota için 8a+ derecesinin daha uygun olduğunu düşünüyorum.. benden birkaç hafta sonra Sloven Jernej Kruder ,Turkish Airlines'ın bir sonraki tekrarını yapıp derece için fikrini 8a+ olarak belirtti..


Zeus Trav. 7a (ilk çıkış) Urh Cehovin

Ticklist (aralık 2010)
Turkish Airlines 8a+ (8b'den downgrade)
Kill Bill (sit+ double dyno) 8a (ilk çıkış)Kill Bill (double dyno) 7c+
Epiphanik 7c+/8a
The Rover 7c+ (ilk çıkış)
Homo Erotik 7b+ (ilk çıkış)
Kan Kokusu 7b (ilk çıkış)
Kumar 7b
Paleolitik 7a+ (ilk çıkış)
Zeus Trav. 7a (flash)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder