.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

2 Ağustos 2010

Wild Thing (yeni rota) - Kazıklı Ali

Hayatımın en zor rotasını Süleyman abi ve Mümin 'in yardımlarıyla Aladağlar - Kazıklı Ali'de boltladım.Teras tarafından vadiye girip aşşağı vadinin tabanına indiğinizde 200 metre solunuzda Sarkaç Sektörün altında kalan 2 dev bloğu görüceksiniz.Soldaki blokta Süleyman abi'nin boltladığı IX- 'lik bir rota var, benim rotam ise sağ blokta yaklaşık 40 derece eğimli vahşi bir negatif.



Rotayı Kazıklı' da kaldığım sürede 2-3 kere denedim ve gerçekten çok sağlam bir proje ,2 parmaklar ,tek boğumluk underlar ve uzun hamleler var ,güzel bir proje oldu benim için, daha sıkı çalışıp ,iyi antrenmanla tekrar tekrar gidip denemem gerek, gerçekten güzel.



Rota: 7 bolt 14-15 metre, istasyon bloğun üstünde ,güzel bir top-out(üstüne çıkış) var, istasyonun altındaki bolta sabit express bıraktım iniş ve toplama kolaylığı olsun diye.

Her türlü ekipman ve fiziksel yardımlarından dolayı Süleyman Vardal ve Mümin Karabaş'a tekrar teşekkürler.
İyi Tırmanışlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder